Így iktassunk be a mozgást a zsúfolt hétköznapokba!

A tavaszi napsugarak az első jelei annak, hogy kezdhetünk aggódni az alakunk miatt. Nyárra mindenki a legjobb formáját szeretné hozni, mégis gyakran abba a kifogásba kapaszkodunk, hogy a mindennapokba csak a rendszeres rohanás fér bele, nem a rendszeres sportolás. Mi a panaszkodás helyett adunk néhány megoldást a problémára egy virtuális ejnye-benyével együtt.

hirdetés

Tudd le az edzést már kora reggel!

home-workout

Bár rettenetesen ijesztőnek hangzik, hogy legalább 20 perccel korábban kelljünk fel heti két-három alkalommal, de ha jobban belegondolunk, ez még közel sem olyan megrázó elképzelés, mint az első bikinit felpróbálni tavasszal. A notórius későknek érdemes időt spórolni a frissen bevezetett edzős napokon azzal, hogy már előző este kiválasztja a másnap számításba vehető ruhadarabokat. Ráadásképp abban is biztosak lehetünk, ha már kora reggel toltunk egy kemény edzést, napközben könnyebben el fog menni a kedvünk a nassolástól.

Busz helyett bicikli!

bicycle

A tavasz beköszöntével mindenki elérkezettnek látja az időt, hogy a vastag kabátokat ledobva panaszkodni kezdjen a környezetének, nagyon le kellene adnia néhány kilót. A sopánkodás helyett örüljünk a jó időnek, és a remek lehetőségnek, hogy kerékpárra pattanva búcsúzhatunk a tömött buszoktól.

Lépcsőzz!

design_stairs_helical_2_big_large

 

A legalapvetőbb hiba, amit minden mozgáshiánnyal küzdő, kifogásokat kreáló ember elkövet, hogy a lépcső helyett azonnal a lift gombját nyomogatja. Ők azok a renitens személyek, akik képesek hosszú perceket is szobrozni a liftre várva, miközben azon gondolkodnak, lehet ma se fog beleférni az esti edzés a napjukba.

A séta is számít

girl-street-clogs_jav

Ajánlott tudatosítani magunkban a tényt, hogy a mozgásszegény életvitel ellen már egy kiadós sétával is tehetünk. Gondoljuk át a napi tennivalót, induljunk el picit korábban és a rövidebb távokat gyűrjük le gyalog! Ez a minimum, amit megtehetünk magunkért.