hirdetés

Vonatok néztek farkasszemet

pécsma.hu

2013.09.15

  • MZ/X

    Minden fogjunk az időjárásra ahogy az autós baleseteknél.

    Ha meleg van az a baj ha hideg akkor pedig az. Ha esik az eső az a baj ha a hó esik az a baj. Ha hideg front van az a baj ha meleg az is baj. Ha szél van az is baj és ha köd az is baj.

  • nemkormozható

    A napnál is világosabb, hogy az “állomástávolságú közlekedés” kizárólag a mozdonyvezetők figyelmére támaszkodik: semmi fedélzeti radar a XXI. században M-on, ami ma már az átlagfizetésű magánemberek verdájában is megtalálható (pl. tolató radar, holmi 10 000 ft-ért).
    Képzeljük el, hogy párás időben a mozdonyvezetők csak kb. 300 m. -ig látnak a pályán. Ha a vonatvezető később veszi észre a veszélyt, mint ahogyan a szembejövő szerelvény előbukkan a párából, a fékút nem elég a baleset elkerüléséhez. A radart persze kispórolták a fedélzetről, hogy több prémium jusson a hájas MÁV főnököknek.

  • vackor

    Már látom, hogy a felelősség a kerékkopogtatóé lesz.