Első díjat nyert az Irány Pécs

2014-ben a város imázs, területi marketing /print kategóriában az Irány Pécs Nonprofit Kft. „VISIT PÉCS SZELLEM/TÉR/KÉP” című kiadványát választotta a szakmai zsűri az országban a legjobbnak, megelőzve többek közt Miskolc és Győr imázs kiadványait.

Ebben a különleges kiadványban az alkotók párbeszédre buzdítva, interaktív megközelítésben mutatják be Pécset, a kultúra városát.

Jelentős újításnak számítanak a kiadványban elhelyezett interaktív tartalmak, úgy, mint a dinamikus QR-kód illetve a Layar alkalmazás, melyek élővé varázsolják a kiadványt.Ezek az okos telefonnal igénybe vehető alkalmazások a mögöttes tartalmak megjelenítésére alkalmasak, hiszen a QR-kódokkal zenéket hallgathatunk a kiadvány lapozgatása közben a Layar alkalmazással pedig videoklipet nézhetünk.

Mindezen tartalmak egy új dimenziót nyitnak a városmarketing, kiadványszerkesztés területén, hiszen ezután nem csak írásban tudunk információkat közölni az érdeklődőkkel, hanem a városra jellemző egyéb impressziókat is átadhatjuk.

Salamon Péter, Áldozó Kriszián és Horváth Gábor a díjátadón
Salamon Péter, Áldozó Kriszián és Horváth Gábor a díjátadón

A turisztikai vállalkozások kreatív marketing- és kommunikációs ötleteit díjazó versengés immár 10 éve kerül megrendezésre.

Az utazási irodák, nonprofit szervezetek (Tourinform, turisztikai hivatal, TDM-szervezet, egyesület), szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek 6 kategóriában nevezhettek a megmérettetésre. A versengésre 60 nevezés érkezett a versengést meghirdető, a Turizmus Trend szaklapot is kiadó Professional Publishing Hungary központjába.

A bíráló bizottság tagjai voltak: Lunczner Ádám, a SmartAdNetwork Kft. marketingigazgatója, Déri Szilvia, a Tensi Holiday marketingigazgatója, Körömi Csenge, a Kreatív Csoport grafikusa, Krémer Julianna, a Professional Publishing művészeti vezetője, Mráz Gergő, a Turizmus Trend lapmenedzsere és Szántó Zoltán, a Turizmus Trend főszerkesztője.

hirdetés
Uránia Mozi

Hirdetés