hirdetés

Finomítják a menetrendet

  • Alias

    Nekem csak annyi lenne a hozzáoszlásom,hogy a 14-es menetrend teljesen rendben van bár lehetne egy kicsit sűríteni. Illetve a 14Y-os járat teljesen felesleges, szerintem.
    Továbbá azért is jó, mert teljesen bemegy a városba és nem kell PL
    Télen kint fagyoskodni és a sok nyugdíjas tolongását elviselni. De könyörgöm ha nem ajtótól ajtóig megy a busz már nem is jó? Szerintem teljesen rendben van a menetrend.
    Továbbá a 4-es busz sem lenne annyira tömve ha nem szóló buszokat küldenének hanem csuklóst.
    A kertvárosiakhoz annyi hozzá fűzésem lenne, hogy akárhányszor állok a negálóba 2-percenként megy egy busz oda. Szerintem ők csak hallgassanak el.

    Végre sikerült megtalálni egy jó és kedvező menetrendet. Köszönöm

  • ……

    itt van március és még semmi hír az újabb variálásról.

  • nyugdíjas

    Sok rendszeresen tömegközlekedéssel utazó társamat jól érintett a “huszonbuszok” /Én már csak így evezem/útvonalának meghosszabítása, érintve a temetőt és bekapcsolva az útvonalba Kertvárost.
    Én kezdettől fogva aggódtam -és aggódom ma is-, hogy az Árnyas utca, hogy bírja el ezt a megnövekedett forgalmat. Érdemes lenne ebben a kérdésben az erre közlekedő autóbuszvezetők véleményét megkérdezni.

    Nem tudom mi indokolta a 60-as autóbusz Siklósi útra és Árnyas útra, terelését, miért nem közlekedhet a régi útvonalon ? Jelenleg a Kertvárosi autóbuszállomás és Árnyas utca között és környékén lakók csak átszállással tudják elérni a Lánc utcai rendelőt, a Zsolnay negyedet, Kodály központot és egyáltalán a Keleti városrészt.

  • ROZÁL

    ÉN TÖB IDÖS EMBER NEVÉBEN KÉREM HAMÁR EGYSZER AHONVÉDKORHÁZ FELÉ MENNEK A BUSZOK AKKOR ÁLJANAK IS MEG MERT AKOR FÖLÖSLEGES AZONAZ UTON KÖZLEKEDN

  • ……

    a 22-23-23Y-24 most olyan jó, én azokat szeretem. azokhoz inkább ne nyúljanak hozzá…
    vagy csak simán visszahozni a 21est és a régi 60ast az nem lehet nehéz

  • Pécs

    Tisztelt Olvasok

    A mai menetrendek sajna olyan rossz lett hogy a mai busz sofőrök nem a pontos menet rend szerint indulnak el és hol késnek hol sietnek.
    Hétköznap minden áldott nap futnom kel a buszra mert előbb indulnak el ezt kérném helyre hozni !

  • Malomvölgy

    Tényleg jó lenne visszafordítani a 3-as,6-os vonalát.
    Jó lenne egy kis változás a malomvölgyi útvonalon is….hétköznap 8:00-13:30 közt közvetlen járat nincs!legalább 9:00,és 12:00 óra körül is lehetne…Hétvégén,és egész nyáron NINCS közvetlen járat!!!
    Ez ellen tényleg nem lehet mit tenni??
    A busz tömve van a Rózsadombiakkal pedig oda jár külön a 72-es is! Így mi,a Malomvölgyi útiak sajnos elég sokat,és sokan járunk gyalog…..

  • Erika

    Igény volna a 60-as járat fehérhegyi fordulójára!

  • Erika

    Igen, a 60-as járatot valóban újra kellene gondolni. Szerencsés lenne (és igény bőven van rá), ha Fehérhegy lenne a végállomás.

  • Adri

    A 72-es 73-as járaton reggel is és délután is tömegnyomor van, a 71-es ahhoz képest üres. Nem lehetne 10 percenként indítani ezeket? És nagyon sajnálom, hogy a 42-es még mindig óránként jár délelőtt! Nagyon rossz, hogy elviszem iskolajárattal a gyereket oviba, és csak a 9-est érem el hazafelé! A 41-es délelőtt fél 10-ig fél óránként jár, jó lenne, ha a 42-es is így menne legalább!!!

  • Àgi

    4 jàrat szuper de aki a kis buszokat rakta be az utazott is rajta a mainapon egy kisgyereket szó szerint lesodortak mert elakadt a tàskàja a màsik utasba felhàboritó a tömeg nyomor

  • zsolo

    nagyon jo lesz ha vissza jönne 21es

  • 3-6

    Nekem is jobban tetszik ez a köre a buszoknak. Gyorsabban el lehet érni a Főpályaudvart, meg a Zsolnayt, az ő számukra kevesebb az utazási idő, és most hogy a Zsolnaynál lent áll meg a busz, így ha jól fogja ki a menetet, kevesebbet is áll a körforgalomban, és előbb átjut a lámpánál. a NAV előtti megálló szélesebb és hosszabb mint a Gyros előtt és így leszáll az ember, általában jön rögtön egy keleti irányú busz, ha azok a másik megállóban lenne, tuti lekésné az ember. Egyébként meg elég gyakran szállok fel a NAVnál buszra, érdekes módon még nem estem át senkin, csak egy kis utazási kultúrára lenne szükség és nem lenne probléma…

  • Krisz

    Én már megszoktam a 3-6 menetirányát a belvárosban. Semmi gáz nincs vele, sőt kifejezetten jó, hogy a Főpályát egyből érinti, ahol így át tudok szállni a 30-asra!
    Reggel időben is el lehet indulni, és mindenhova oda lehet érni! Akinek nem tetszik az, hogy 2-3 perccel később ér az Árkádhoz a busz, az gyalogoljon, vagy bringázzon, esetleg merészeljen talán 10perccel korábban elindulni otthonról!
    Az Árkádnál lévő kaotikus állapotot pont ugyanúgy lehetne orvosolni, ahogy a Zsolnaynál átcsoportosították a járatokat! Már felvetettem egy párszor, hogy az Árkádnál is vigyék a K-NY-i buszok megállóját a Gyrosozó elé, a D-É-i járatok pedig maradjanak az APEH előtt! Ezt ennyire nehéz lenne megvalósítani mélyentisztelt PTKE!!!!

    Másik problémám, ami igazából kényelmi-gond:
    A Főpályaudvaron várakozván hova is tud állni az ember az eső elől? Nehogy már az állomásról kelljen átcaptatni a megállókba! Rakjanak megálló-bódékat minden végállomáson található megállóhoz!!!!

  • Csaba

    Igen a 3-as, 6-os járatok visszafordításával én is megbarátkoznék.
    Aki megy a városba az általában okkal megy, iskolába, dolgozni, egy találkozóra… ezek mind időhöz vannak kötve mikorra kell odaérni. Az árkád a központ onnan könnyen el lehet jutni a térségébe bárhova. Most az a választás elé vagyunk állítva hogy vagy körbe megyünk a városon ami időkiesés (egy rohanó világba élünk, mindenki siet mindenhova), vagy leszáll az Ipar utcai megállóba és onnan sétál fel (én személy szerint nem szívesen sétálnék fel a Széchenyi térre az Ipar utcától ha valakivel találkozok). A régebbi útvonal jobb volt szerinte, és ismerőseim szerint is!

  • Judit

    Nem lehetne végre visszaforditani a 3-as, 6-os vonalát? Mert ami az Árkádnál levő megállókban van, az nem normális. Óriási tömeg a buszmegállóban, és egymáson átmászó emberek, hogy mindenki a saját buszához tudjon férni, hiszem sokszor egyszerre 3 járat is érkezik. Javaslom, hogy egyszer próbálják ki , hogy milyen ott buszra szállni és várakozni, majd embereket félrelökdösve elérni a járatot.