Meglepték az ügyfelet

Március közepén megnyitott uránvárosi intézményben köszöntötték a Pécsi Járási Hivatalának Okmányirodáján, valamint a Járási Kormányablakban megjelent kétszázezredik ügyfelet.

Emléklappal, virágcsokorral és Pécs Város Borával várta  dr. Jászberényi Gábor, a Baranya Megyei Kormányhivatal főigazgatója, dr. Vajda János, a Pécsi Járási Hivatal hivatalvezetője és Nagy Csaba pécsi alpolgármester a meglepett Nagy Grétát, aki tartózkodási helyét módosíttatta a lakcímét igazoló kártyáján szerda délután az uránvárosi kormányablakban. Ezzel mérföldkőhöz érkeztek, ugyanis a fiatal lány volt a kétszázezredik ügyfél a hivatal életében.

A pécsi járási kormányablakot akadálymentes megközelítés, modern arculat és háromféle ügyintézési mód jellemzi. A helyiek akár telefonon, interneten vagy személyesen is el tudják intézni hivatalos ügyeiket.

kormányablak
Tartózkodási helyét módosíttatta a kétszázezredik ügyfél

Kilenc munkaállomás található a Pécsi Tudományegyetem épületében, de papírokat intézni a zárt tárgyalókban is lehet és személyigazolvány készítésre is van lehetőség a hivatalban.

A járási kormányablak minden hétköznap 8-20 óráig tart nyitva. Összesen 266 ügytípus intézésére nyílik itt lehetőség. Az ügycsoportok egyaránt magukban foglalják a teljes körű okmányirodai szolgáltatást (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély iránti kérelmek), valamint a megszűnő megyei kormányablak szolgáltatásait (például családtámogatási kérelmek).

Az országosan felállított 198 járási hivatal közül a lakosságszám alapján a pécsi járás az ötödik legnagyobb, mintegy 40 települést foglal magában, területén közel 187.000 állampolgár él. Az Okmányirodán naponta átlagosan 700-800 ügyfél fordul meg, a Kormányablak ügyfélforgalma pedig folyamatosan növekvő tendenciát mutat, három hónap alatt elérte a napi 200 fős ügyfél megjelenést.

Hirdetés
MEGOSZTÁS
Előző cikkPécs legszebb lányai
Következő cikkElfogadták a reklámadót

4 HOZZÁSZÓLÁS

  1. Szerintem nem kell(ene) összekeverni a dolgokat ! – mert a 200 ezredik ügyfél épp’ az uránvárosi intézményben lett köszöntve, ami nem jelenti azt,hogy ott március óta annyian jártak volna.
    Na,-meleg van…

  2. Nem a Kormányablak 200.000. ügyfele volt, hanem a Járási Hivatalé, amely 2013. január 1.-től működik…

  3. Számoljunk egy kicsit! 3 hónapban kb. 66 munkanap van, így 3030 ügyfél kell, hogy megforduljon naponta a kormányablakban. 12 órára és 9 munkaállomásra számítva: 28 ügyfél óránként egy munkaállomáson. Azaz egy ügyfélre 2 perc jut, úgy, hogy az ügyintéző 12 óra alatt egy percre sem hagyja el a munkahelyét. Mennyire valós ez?

Comments are closed.