hirdetés

Nem akarnak egységes arculatot

  • Eva Mihály Amichay

    Óriási ostobaság minden izlés-diktatúra!
    A kirakat, a feliratok, a táblák – árulkodóak a tulajdonos egész világát tükrözik. Ahol izlésesek az kirakatok, ott a tulajdonosnak van hozzá affinitása, pénze rá – ezt nem lehet “ráolvasással” elérni, ez egy kultúrális folyamat. Egy jó kereskedő tisztában van ennek a jelentőségével, és a vizuális képe éppen azokat igyekszik megszólítani, akiknek az áruja szól. Az olcsó áru, a bóvli ugyanazon eszközökkel kelleti magát – ezt egyetlen főépítész sem fogja megváltoztatni!
    Rengeteget lehet tenni a folyamatos javulás érdekében, de nem hatalmi szóval! Azt már ismerjük – és nem kérünk belőle!
    Az, hogy többen vannak, akik szeretnék “megrendszabályozni” az élet minden területét, ahelyett, hogy értelmes, átlátható rendet honosítanának meg, az is árulkodó : a magyarországi demokráciahiány mértékéről ad pontos információt.

  • pék

    A Korház téri pékség reklámja nem rikit, mégis tele van mert a minőségük a legjobb. Valóban tiszta ciki hogy a Liceum Templommal szemben müemlék épületen rikit a reklám balkáni módon.

  • Mon$ter

    Szerintem az kéne,hogy minden kis bolt rendelkezzen egy kicsi kirakattal,ahova a portékáinak mintáját kirakja.A logók meg lehetnének a Neonnal világító dobozkák.
    Finomítani kéne,de nem vakon.

  • Janika

    A boltosok sötétek, mint a negró. Persze, hogy semmit nem akarnak. Ez a baj. Arra pedig még úgy látszik, nem jöttek rá, hogyha nem a gusztustalan hirdetőtábláikat tolnák bele az emberek arcába, akkor talán azt is megnéznék, mit lehet venni az üzletekben. Bemennének!