hirdetés

Német repülőjáratot akar Pécs

  • A. Zimmer

    Amennyiben vállalkozó és 40 embere van, akkor már szerintem találkoztunk párszor és volt már pár dolog, amiben bizony egyetértettünk. Most nem így van, de van egy javaslatom.
    Kezeld a repülést és a repülőteret vállalkozásként. Szervezd meg maga a saját zsebedből a német és a bécsi útvonalakat, keress hozzá befektetőket és keress meg engem is a terveiddel, utána beszélünk róla.

  • Repülés Regionális

    ÉRTEM. No comment! Akkor Ön érvelését elfogadom, és holnap elküldöm mind a 40 emberemet. Bezárom a két cégemet. És hagyom, hogy Ön a érvényesítse az akaratát a kényelmes takarója alól és megoldja a problémákat, Bízzom benne ez így elfogadtható Önnek. 🙂 És közös nevezőre juttotunk ezzel.

    Sok siker, szüksége lesz rá.

  • A. Zimmer

    Kötelesség? Tényleg a kötelességeimről akarsz tudni? Immáron negyed százada minden hónap 12-éig letudom a kötelességeimet, igen jól látod, de lehet, hogy nem érted. Adóbefizetésben pedig nyilvánvaló, hogy többet fizetek be mint egy egyetemi tanár (nem bántásként említem meg, mert szükség van rájuk) és sokkal több jogcímen, mint egy alkalmazott.
    25 éve látom, hogy a nagyképű “hozzáértők, szakértők” elcsesznek mindent ebben a városban. Felejtse már el a nagy szavakat, európai vérkeringés, EKF, reptér. Itt Ezek max. távlati célok lehetnek.. Rövid távon itt kell tartani az embereket és erre a repülőtér nem képes. Meg kell őrizni a kisvállalkozásokat és az általuk megteremtett munkahelyeket. Erre a repülőtér nem képes. A fizetőképes keresletet kell megtartani és újrateremteni, ehhez még nem kell a repülőtér.
    Tudod van egy mondás, addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér. Elhiszem, hogy tök jó lenne egy reptér, de nem most, korai még, ezernyi más probléma van még itt a városban, amit előtte orvosolni kell. Utána lehet róla szó.

  • Repülés Regionális

    Figyelemre méltó amikor azt mondod jogod van, érdekes a kötelességeidről nem beszélsz. 🙂 Érdekes, hogy-e témában rá akarod erőltetni a saját véleményedet komment formában egy közösségre. De, a szakmai érveket nem akarod elfogadni. Én személy szerint csak sajnálni tudom ezt a fajt szűklátás módot. Figyelmen kivül hagyod az adó felhasználássa, (Bár a Orbán, Matolcsy ezt tanitja) nem egyéni érdekek alapján történik.

    Azért azt is érdemes tudni a Európai nemzetközi példákat ismerve, ma már Pécsnek az egyetlen kitörési lehetősége, ha a az európai vérkeringésbe bekapcsolódik.

    Valószínű a te adód amit befizetsz töredéke annak amit Én fizetek, akkor nekem a befizetéssek arányaiban több jögöm van meg mondani mi legyen? A nagy szart, amikor elmész szavazni, ami a köteleséged lenne (a nem voltál) mondhatod meg a szavazatoddal, mire költség az adódat.

    Azt meg visszautasítom, hogy a torll az barom. Nem tartom annak Őket,

  • A. Zimmer

    Tudod, én vagyok az az általad “trollnak” tartott barom, aki kifizeti a végén a számlát és rohadtul joga van tudni, hogy mire költik el a hozzáértő “nagyokosok” a pénzét. Ugyanis a hozzád hasonló “szakértők” jó pénzért még azt is le merik írni, hogy életképes ötlet a pécsi reptér. Az idő már bizonyította,hogy nem az. Biztos vagyok benne, hogy elvárható egy járattól, hogy kitermelje a költségeit és ne a városnak kelljen finanszíroznia azt, (mert hát a városnak honnan is van pénze?)
    Mondhatod, hogy a közgázon tanulmányozzák a diákok a pogányi repteret, de a tanulmányozással nem sokra mennek, élettapasztalat nélkül, az adófizetők pénzén könnyű álmodozni.
    Ideje felébredni és rájönni arra, hogy jelenleg Pécsnek nem a repülőtér a legfontosabb.

  • Repülés Regionális

    A közgazdaségi egyetemen foglalkoznak a diákok a repülés ezen belül a pogányi repülőtér fejlesztésével, 4 éve egy olyan tanulmány nem készült, ami a te állításodat támasztaná alá, szívesen megmutatom ezeket az anyagokat, ha érdekel. Látom ez az aszfalt téma beragadt nálad, sajnálom. 🙂 Talán ha foglalkoznál azzal is hogy a repülőgépek besiklási szöge, hogyan befolyásolja a repülőtér fejlődését másképp látnád a világot. Mennyi eredményt tud felmutatni? Sokat. De persze ehhez az érzelmi alapon való írás, mellett fel kellene kelllni a fotelból és utánna menni. esetleg számokat kérni.

    Elzárták, másra fordítoták :-)) a Da Vinci kiállítás 100 milliós bukta volt. De ide egy regényt lehetne írni. Ebből egyévig lehetet volna egy járatot finanszírozni.

    De, a szakértelem nélküli trollkodás jó dolog! Én is szeretem. 🙂

  • A. Zimmer

    Látom szereted a repülést, de ez pusztán gazdasági kérdés.
    London nem Pécs, egy világváros sokadik repülőterét nem érdemes összehasonlítani egy regionális reptérnek is kevés aszfaltozott réthez.
    Mennyi pénzt és esélyt kapott már ez a repülőtér? Mennyi eredményt tud felmutatni ez a reptér?
    Az első kérdésre az a válasz, hogy sokat, a másodikra pedig az, hogy semmit.
    Néha tovább kell lépni, és azt mondani, hogy elég, ezt már nem kell erőltetni, mert nem megy és nem is ment.
    El kell zárni a pénzcsapokat és másra fordítani.

  • Repülés Regionális

    Szia, kérdéseidből látszik, nem értesz a repüléshez ezzel semmi gond nincs, csak azt nem értem miért nyilvánítasz véleményt, kijelentő módban. Az Bécs- Pécs járat egy utaszámban dinamikusan nővekvő járat. volt. Horvátországban teljesen más a légügyi politika. Ezt összehasonlitani a Magyarral olyan mintha a almát a körtével hasonlítanád össze. Több járatot ide hoztak már, csak Sajnos Csizi Péter szerint nem elönyős Pécsnek. Illetve azt mondta csak akkor támogatja a járatot, ha az Ő politikai érdekének megfelel. Még nem is a fidesznek. Mert ugye látjuk, csak Pécs nem kapott költségvetési pénzt a repülőjárat fejlesztésre. Debrecen: 4 milliárd, Sármellék: 6,6 milliárd, Békéscsaba: 1,2 milliárd, Szeged is kapott tegnap. Győr: meg 1:1. az AUDI-é nekik nem is kell. Sok géppel lehet itt landolni, ha megnézed a Facebook regionálisrepulespecs oldalt láthatod. KIFUTÓPÁLYÁRÓL MEG CSAK ANNYIT LONDON CITY AIRPORT UGYAN EKKORA PÁLYÁVAL RENDELKEZIK ÉS 15 LÉGITÁRSSÁGNÁL TÖBBEN JÁRNAK ODA. ÉVENTE TÖBB MINT 3 MILLIÓ UTAS ÉS 90 GÉP MOZGÁS VAN. OTT.

  • A. Zimmer

    Mennyi pénzt öltek abba a reptérbe eddig? Milyen hosszú is az a kifutópálya? Mennyi járatot próbáltak már meg idehozni? Milyen gépekkel lehet itt landolni? Mivel elcseszett fejlesztés volt, ezért az Eszékiek próbálkoztak a regionális reptérrel, de nekik sem jött be, pedig a két hely között ég és föl a különbség.
    A nevedből ítélve érintett vagy a reptérben, akkor pontosan tudod, hogy mikor mennyit költöttek rá és milyen eredményei lettek.

  • Repülés Regionális

    és pontossan mennyit nyel el? Vagy csak trollkodsz?

  • A. Zimmer

    Hagyjuk már békén azt a repteret, az nem más, mint egy pénznyelő.