A pécsi közgázosok taroltak

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Sopianae 1367 elnevezésű csapata nyerte a Zsolnay-negyedben rendezett 4. Országos Városmarketing Verseny Regionális Döntőjét. A Pécs városmárkájáról és pozicionálásáról író csapat mellett aMohács városmarketingjét feldolgozó Market(un)ing elnevezésű csapat jutott még be a pécsi elődöntőről a Miskolci országos döntőbe. Ők a PTE Kultúratudományi, Pedagógusképző és Vidékfejlesztési Karának hallgatói. 

hirdetés

Sopianae1367
A Sopianae 1367 csapat nyerte a regionális csatát

A versenykoncepció szerint először a városok vezetői kaptak felkérést, hogy vegyenek részt a versenyben. Dél-Dunántúlról Pécs, Szekszárd, Harkány és Mohács városai voltak nyitottak a versenyen való részvételre. Az önkormányzatok feladata a hallgatói munka nyomon követésén át, annak értékeléséig, véleményezéséig, a zsűriben való részvételig terjedt.

Marketuning
A Market(un)ing szintén készülhet az országos döntőre

A versenyre 17 felsőoktatási intézményből, 62 csapat jelentkezett és így 43 magyar városról készült városmárkázási stratégia. A december 4-én Miskolcon megrendezendő döntőre a 6 elődöntőről helyszínenként két-két csapat jut be. Az versenyt megnyerő csapat 500 000 forint, a második helyezett 250 000 forint, a harmadik helyezett pedig 150 000 forint díjazásban részesül.