A sikeres mozi titka

Hogy mi az, ami kell egy jól működő vállalkozáshoz? Egy jó ötlet, elszántság és persze tőke. Két évvel ezelőtt ezen alapmotívumok mellett született meg az Uránia Mozgókép Kft., amely gondozásába vette a ma is töretlenül nagy közkedveltséggel büszkélkedő Uránia Mozit, Pécs belvárosában.

2014 őszén hatalmas várakozással telten indult újra a vetítőgép a pécsi Uránia Moziban. A lakosság örömét és a város egyik kultikus helyéhez fűzött hűségét nem nyugtázta más, mint a nézettségi adatok: az első 3 hónapban több mint 30 000 néző látogatta meg az új, Xpand 3D technikával megnyitott mozit.

20141001 059

Az elmúlt két év távlatából ez a lelkesedés továbbra sem hagyott alább – az első teljes évben több mint 80 000-es nézettségű mozi folyamatosan meg-megújuló repertoárjával próbálja kielégíteni a közönség igényeit. Ugyan egytermes moziként működő Bauhaus stílusú épület hátránnyal indul a multiplexekkel szemben, de a helyi felmérések szerint a családias légkörű, kulturális kínálatában a régióban egyedülálló vállalkozás mégis igazi versenytársává nőtte ki magát a városban működő Cinema City multiplex mozival szemben.

De, hogy valóban mégis mi adja a mozi sikerét? A technika? A lokálpatriotizmus? Az árak? Nehéz lenne egyet is kiemelni közülük. Annyi viszont bizonyos: a jelenlegi működtető tapasztalata a kulturális szórakoztatás terén. Ugyanis ezt a minőséget nem csupán Pécs városának lakói, de Sopron, Ajka, Hódmezővásárhely, Szentes és Salgótarján szórakozni vágyó nézői is egyaránt élvezhetik. És a siker egyre csak nő: a hamarosan új mozival bővülő vállalkozás ismét bizonyítja – nem csak a multik képesek kiszolgálni a nézői igényeket. Új társulásuk szlogenje ezt alá is támasztja: “Multik helyett, Kultik!”. (x)

hirdetés
Uránia Mozi

Hirdetés