Egyre gyorsabb a postai ügyintézés

A postán folyamatosan emelkedik a 7 percen belül kiszolgált ügyfelek aránya, amely július végén meghaladta 80 százalékot, ez csaknem 3 százalékos javulás az előző évhez képest – közölte a Magyar Posta Zrt. szerdán az MTI-vel.

A társaság tájékoztatása szerint egy év alatt a 2700 szolgáltató helyből álló hálózatukban átlagosan több mint 170 millió ügyfélkapcsolatot létesítettek.

Az idén az első fél évben az átlagos várakozási idő 4 percre rövidült, ami csaknem 20 másodperces javulás a 2014-es adatokhoz képest.

A csomagot, a levelet átlagosan alig több mint 4 perc alatt adták fel az ügyfelek, a csekkbefizetés elintézése átlagosan három és fél percre rövidült – tájékoztatott a Magyar Posta.

A vállalat közleményében hangsúlyozza: az elmúlt két évben kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy fejlesztéseikkel az ügyfelek kényelmét szolgálják, a szolgáltatási portfóliót a modern ügyféligényekhez igazítsák.

A hagyományos postai termékeknél kiemelten kezelik a klasszikus termékportfólióhoz kapcsolódó, vagy azokat helyettesítő e-szolgáltatások bevezetését, köztük a mobiltelefonos csekkbefizetést, az csomag- és csekkautomatákat, a mobil applikációkat – közölte a Magyar Posta Zrt.

Hirdetés