5 C
Pécs
péntek, április 19, 2024
KezdőlapHírzónaNAV: változik az ügyfélfogadási rend

NAV: változik az ügyfélfogadási rend

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Baranya Megyei Adó- és Vámigazgatóságának pécsi, központi ügyfélszolgálata április 15-étől új ügyfélfogadási rend szerint fogadja az ügyfeleket.

Hétfő:  8.30 – 18.00

Kedd:  8.30 – 12.00

Szerda:  8.30 – 18.00

Csütörtök:  8.30 – 12.00

Péntek:  8.30 – 11.30

Ügyfélfogadási időben intézhető ügyek: általános tájékoztatás, adóhatósági igazolások kiadása, adókártya-ügyintézés , adószám-kiadás magánszemélyeknek és egyablakon kívüli adózóknak, egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos tájékoztatás, adatlap-kitöltés, jogviszonnyal kapcsolatos tájékoztatás, a bejelentkező adatlapok feldolgozása, EGYKE adatlaphoz kapcsolódó  tájékoztatás, törzsadat-kivonat kiadása, tájékoztatás az adószámla adatairól, adószámla-egyeztetés, adószámla-kivonat kiadása, bevallásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, POS befizetés, működő adóalanyi státusz visszaigazolása, 25 év alattiak 180 napos igazolásának, családi kedvezményes igazolások,  földműves igazolások, külföldi közös igazolások kiadása, ügyfélkapu, csekk kiadás, ingyenes nyomtatványok, tájékoztató anyagok kiadása, beadványok átvétele, külföldiek és különös hatásköri adózók ügyintézése.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő