Számos új szolgáltatás a PÉTÁV megújult honlapján

Immár korszerű E-ügyfélszolgálat is várja a szolgáltató ügyfeleit a PÉTÁV nemrég megújult honlapján.

hirdetés

A napokban megújult a PÉTÁV Kft. honlapja, amely számos új szolgáltatást is kínál az ügyfeleknek.

Egy új térképes kereső segítségével a lakossági felhasználók megtudhatják, hogy az előző fűtési időszakban az épületük hőfelhasználása hogyan viszonyul a többi pécsi távfűtött épület hőfelhasználásához. Ez korszerűsítési munkák tervezésekor, de akár ingatlanvásárlásnál is hasznos információ lehet.

A PÉTÁV ügyfelei tájékozódhatnak arról is, hogy egy adott épületben zajlik-e olyan tervezett karbantartási munka vagy az egész épületet érintő hibajavítás, ami a szolgáltatás kimaradását okozhatja.

Szintén egy térképes kereső használatával, az épület címének beírása után azt is megtudhatjuk, hogy egy adott épületben a közeljövőben lesz-e melegvízmérő-leolvasás vagy mérőcsere.

Egy sokkal korszerűbb, több lehetőséget biztosító E-ügyfélszolgálat is elindult az elmúlt időszakban.

A PÉTÁV online ügyfélszolgálatán történő regisztrálást követően az ügyfelek kényelmesen, gyorsan és biztonságosan intézhetik a távhőszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket. A regisztráció mindössze pár percet vesz igénybe.

A regisztrációt és a belépést követően az alábbi új szolgáltatásokat érhetik el az ügyfelek:

  • megtekinthetik és módosíthatják személyes adataikat;
  • megtekinthetik, hogy havonta mennyi melegvíz-előleget számláz a PÉTÁV Kft., és módosíthatják annak mértékét;
  • számlamásolatot igényelhetnek;
  • igazolást kérhetnek arról, hogy nincs távhőszolgáltatási díjtartozásuk;
  • megtekinthetik aktuális egyenlegüket;
  • online befizethetik számláikat.

Regisztráció nélkül is elérhető szolgáltatások:

  • időpontfoglalás a személyes ügyfélszolgálatra;
  • feliratkozás hírlevélre;
  • elektronikusan kitölthető nyomtatványok elérése;
  • E-számla-regisztráció.

(x)

Hirdetés