Változások a NAV pécsi és baranyai ügyfélszolgálatain

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Baranya Megyei Adó- és Vámigazgatóságának pécsi, siklósi, mohácsi, szigetvári és komlói ügyfélszolgálati nyitvatartása változik, emellett NAV bólyi, pécsváradi, sásdi, sellyei és szentlőrinci ügyfélszolgálatain szünetel az ügyfélfogadás.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Így alakul a pécsi ügyfélszolgálat nyitvatartása:

Pécs, Rákóczi út 52-56.

Hétfő: 8.30–16.00
Kedd: 8.30–12.00
Szerda: 8.30–16.00
Csütörtök: 8.30–12.00
Péntek: 8.30–11.30

Így lesznek nyitva a vidéki NAV-ügyfélszolgálatok:

Komló, Városház tér 3.,
Mohács, Széchenyi tér 3.,
Siklós, Kossuth tér 3.,
Szigetvár, Zrínyi tér 1.

Hétfő: 8.00–12.00; 13.00–16.00
Kedd: zárva
Szerda: 8.00–12.00; 13.00–16.00
Csütörtök: 8.00–12.00
Péntek: 8.00–12.00

Március 18-ától a NAV bólyi, pécsváradi, sásdi, sellyei és szentlőrinci ügyfélszolgálatain szünetel az ügyfélfogadás. Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot

hirdetés
Uránia Mozi

Hirdetés