13 C
Pécs
szombat, április 20, 2024
KezdőlapPécs AktuálKözel 100 új munkahelyet teremt az OTP Bank Pécsett

Közel 100 új munkahelyet teremt az OTP Bank Pécsett

A koronavírus-járvány és különösen a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen, mintegy 30-40 százalékkal növekedett az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatának bejövő forgalma, ami azóta sem esett vissza a vírus hazai megjelenése előtti szintre. Az OTP Bank folyamatos fejlesztésekkel biztosítja a stabil szakmai hátteret az ügyfelek kiszolgálásának érdekében és ebbe a folyamatba illeszkedik a pécsi telefonos ügyfélközpont megnyitása – írja az önkormányzat közleményükben.

A baranyai megyeszékhelyen 30 munkatárssal kezdte meg működését az OTP Bank új, telefonos ügyfélszolgálata, amely hamarosan további 50 fővel bővül, így a tervek szerint összesen csaknem száz munkahelyet hoz létre a Dél-dunántúli Régióban. A helyszín kiválasztásakor a hitelintézet olyan, Budapesten kívül eső területet keresett, ahol a Contact Center üzemeltetése kedvező feltételekkel biztosítható, a megfelelően képzett munkaerő pedig könnyen elérhető. Az előzetes felmérések eredményei alapján döntöttek Pécs mellett.

Péterffy Attila az új call centerben

– A létszámot még nem töltöttük fel, így a jövőben is lesz felvétel a pécsi központunkba. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen, sok szempontból bizonytalan időszakban is új munkahelyeket tudunk teremteni. Az OTP Bank Contact Centere folyamatosan fejlődő és stabil, biztonságos környezetet kínál az itt dolgozóknak, akik fiatalos, lendületes, együttműködő közösséget alkotnak. Képzésekkel, innovatív megoldásokkal, új lehetőségekkel támogatjuk őket abban, hogy minél sikeresebbek legyenek a munkájukban – mondta el a zártkörű megnyitón Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese.

Az előzetes felmérések eredményei alapján döntöttek Pécs mellett.

 

-Komoly jelentősége van annak, hogy az OTP Bank Pécs városa mellett döntött, amikor kijelölte új Contact Centere helyszínét, ez a várossal szembeni bizalom megnyilvánulása. Jó időben meghozott döntés ez, hiszen városunk törekszik rá, hogy a jövőben tovább bővítse a hasonló szolgáltató központok megjelenését, a jól képzett helyi fiatalok számára vonzó, belvárosi munkahelyek létrejöttét – mondta a megnyitón Péterffy Attila, Pécs  polgármestere.

 

 

[su_box title=”Az OTP Bank Contact Centere számokban” style=”glass” box_color=”#30e32e” radius=”2″]Az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatának bejövő megkereséseket kezelő egységében több százan dolgoznak. A beérkező, átlagos napi hívásforgalom 8500, a chatforgalom pedig 1100 megkeresést jelent, és jelentős az e-mailes és videós csatornákon érkező ügyfélmegkeresések száma is. A munkatársak átlagosan napi 50-60 ügyféllel lépnek kapcsolatba. Az itt dolgozók többsége az Y generáció tagja, és vannak X és Z generációs munkavállalók is. Az állományban 70-30 a nemek aránya a nők javára.[/su_box]

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő