Ezért rajonganak manapság a fiatalok

A nagy világhírű ruházati márkák mellett kisebbekkel is találkozhatunk, amiket legalább akkora rajongás övez. Különösen igaz ez azokra a cégekre, amik a fiatalokat célozzák meg az általuk kínált ruhákkal és kiegészítőkkel. 

Ha belegondolunk, ez nem is meglepő, hiszen a fiatalabb korosztály sokkal nyitottabb az újra. Sőt, nem csak nyitottak rá, hanem igényük is van rá, hogy az üzletekben mindig találjanak valami újdonságot. Az olyan kisebb brandek, mint amilyen például a Supreme is, nagyon szépen lépést tud tartani a fiatalok elvárásaival. 

Miért van létjogosultsága a kisebb keresletet kielégítő cégeknek? Miért olyan különleges a Supreme ruházat, ami magyarázatot ad a fiatalok rajongására? Ha ezt a cikket elolvasod, akkor megígérjük, hogy ezekre a kérdésekre választ fogsz kapni. Ha pedig még szívesen olvasgatnál a témában, akkor az INFINITY Tokok blogcikkében is sok érdekességet találsz. 

Mi a magyarázat az új brandek megjelenésére?

A világ elképesztően gyorsan változik, és ez a változás bizony a divatipart is érinti. Különösen igaz ez arra a szegmensre, ami kifejezetten a fiatalabb korosztályt célozza meg a különböző ruházati termékekkel.

A fiatalok nyitottak az új trendekre, aminek az a következménye, hogy az ízlésük szinte hónapról hónapra más irányt vesz. És persze mindent ki akarnak próbálni, ami éppen újonnan kapható a boltokban. Gondolunk itt például a kapucnis pulóverekre vagy a jógacuccokra. 

Megfigyelhető, hogy nem feltétlenül ragaszkodnak az olyan nagy márkákhoz, mint amilyen például a Gap, az Express vagy a J. Crew. A márkanév nem sokat számít, ha tetszik nekik a ruha, és minőségben is megfelel számukra. Ez aztán azt eredményezte, hogy a kisebb márkák, mint amilyen a Supreme is, előre tudtak törni a piacon. 

Mit érdemes tudni a Supreme utcai ruházatról?

A Supreme egy utcai ruházatot kínáló brand. Elsődleges célközönsége a 10-es és 20-as éveiben járó fiatalok, akik számára fontos a trendi öltözködés. A 30 év felettiek számára jóformán teljesen ismeretlen a cég. Legfeljebb csak akkor ismerik, ha a családi vagy baráti körükben van olyan fiatal, aki hord Supreme ruhákat.

Még néhány megdöbbentő érdekesség

A hírnév hiányára többek között az is magyarázatot ad, hogy a cég világszerte csupán néhány üzletet működtet. Ugyan van webshopjuk, de ott is csak egy héten egyszer van lehetőség a vásárlásra, és akkor is csak limitált mennyiségben. Ez teljesen tudatos döntés volt a tulajdonosok részéről, akik ezzel is különbözni akarnak a többi nagy és kisebb márkától is.

A megszokottól eltérően a cég nem fektet túl sok időt és energiát a márka népszerűsítésébe. A ruhák különlegessége, minősége szájról szájra terjed, így nincs szükség drága hirdetési kampányokra, reklámozásra.

Láthatod, hogy a fiatalok Supreme márka iránti rajongásának nyomós oka van. Az biztos, hogy nem egy világhírnek örvendő brandről van szó, ami milliókat szolgál ki a termékeivel. Mégis a fiatalabb korosztály imádja, mert trendiek, kényelmesek a cuccok, a kínálatban pedig mindig várnak rájuk az újdonságok.

(x)

hirdetés
Uránia Mozi

Hirdetés