Lapszemle: magánklinika miatt nyomoznak a Duna TV-nél

Hűtlen kezelés gyanúja miatt rendeltek el nyomozást a Duna TV és egy magánklinika közti szerződéssel kapcsolatban; az ügyben Ókovács Szilveszter vezérigazgató tett feljelentést – írja a Magyar Nemzet.

hirdetés

A Duna Televízió és a budapesti Dr. Rose magánklinika 2009. október 20-án kötötte meg az egyezséget, három évre. A klinika jogosulttá vált arra, hogy a teljes szolgáltatási díjról egy összegben állítsa ki a hároméves ellátás nyolcmillió forint értékű számláját, a tévé pedig vállalta, hogy öt munkanapon belül fizet.

A megállapodás melléklete tartalmazza a luxusklinika szolgáltatásait igénybe venni jogosultak körét, ezen négy név szerepel: Cselényi László volt Duna TV-elnöké, a gazdasági-műszaki főigazgatóé, Szekeres Lászlóé, valamint feleségüké.

Hirdetés