2025-ben a Superbrands Magyarország Program Szakértői Bizottságának döntése alapján a Zsolnay Negyed márka Superbrands minősítést nyert el. Az elismerést üzleti sikereinek, a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munkájának elismeréseképpen kapta.
A díjra jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet – számolt be a ZsÖK sajtóközleményében. A független szakemberekből álló 40 fős Szakértői Bizottság a kiválasztás során vizsgálja egy adott brand tradícióját, piaci beágyazottságát, valamint a goodwilljét, innovációs tevékenységét és márkaépítési gyakorlatát egyaránt. Ezek mentén a Zsolnay Örökségkezelő NKft (ZsÖK) által üzemeltetett Zsolnay Kulturális Negyed méltónak bizonyult az elismerésre – írják.
Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Zsolnay Kulturális Negyed ismét elnyerte a Superbrands minősítést. Ez a díj visszaigazolása a munkánknak, és büszkék vagyunk rá, hogy a Negyed nemcsak a látogatók szívében, hanem a szakmai elismerések sorában is kiemelt helyet foglal el – említette Hummel Márk, a Zsolnay Örökségkezelő NKft. ügyvezetője a közleményben.
A nemzetközi Superbrands programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben. Magyarországon a Superbrands díj a fogyasztói bizalom kiépítésének elismert eszköze. Ez olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, és különbözteti meg versenytársaitól.