Röviden a Facebook hirdetésekről

Vannak, akik azt hiszik, hogy elegendő egy jó tartalommal, menő kreatívval elindítani egy Fb hirdetést, és máris özönlenek az érdeklődők. Ez tévedés. Fontos ugyan a figyelemfelkeltő dizájn és szöveg, de még lényegesebb a tudatosság. 

Bővebben: Röviden a Facebook hirdetésekről

A folyamatos, következetes építkezés elengedhetetlen, ha eredményeket szeretnél elérni. Hidd el, a potenciális vásárlóid csekkolni fognak!

Úgy kell felépítened a Facebook oldalad, hogy az kellően informatív legyen, bizalmat sugározzon. Ezáltal egyre többen követnek majd, és a saját hírfolyamukban értesülnek a vállalkozásodat érintő aktualitásokról. Nekik is jó lesz és Neked is: létrejön egyfajta közvetlen kommunikációs kapocs közöttetek. Segíthet, ha megfogadod a Prioris tanácsait Facebook hirdetés kapcsán.

Miért légy jelen Te is?

Ma már szinte minden jól működő vállalatnak van Fb oldala. Előnye, hogy gyorsan tudsz információkat átadni, folyamatosan építheted az érdeklődők bázisát, sőt, még elemzéseket is láthatsz. Megtudhatod, melyik bejegyezésed futott jobban, melyik hirdetésed hány embert ért el. Ezáltal az online marketing stratégiádat is tovább tudod finomítani. 

Első lépésként tedd rendbe az oldaladat, hiszen a vállalkozásod “neve” alatt fog futni a reklámod. Mire gondolj?

  • Állítsd be a szolgáltatásod kategóriáját!
  • Legyen megadva elérhetőség (e-mail, telefon), hogy így is építsd a bizalmat.
  • Jó, ha használod az “automatikus üzenetküldés” funkciót.
  • Ha a vállalati brand-hez illeszkedő borító- és profilképet teszel ki, az már fél siker.
  • Folyamatos tartalomgyártással, rendszeres válaszreakciókkal növelheted az organikus elérésed.

Vállalkozás- és hirdetéskezelő

Ha az Fb oldalad összes eszközét egy helyen szeretnéd kezelni, akkor vállalkozáskezelőt kell létrehoznod. Ahhoz pedig, hogy reklámozni tudd a szolgáltatásaidat, termékeidet, hirdetési fiókra is szükség van. Itt lehet célközönséget beállítani, számlát kiegyenlíteni, a kampányok is itt jelennek meg. 

Ezen belül éred el a hirdetéskezelőt. Beállíthatod a fizetési módot, majd demográfiai célzással folytathatod. Ha megvagy, jöhet az egyéni célközönség azokkal, akik például látták az oldalad, vásároltak már tőled vagy érdeklődtek a termékeid iránt! Új emberek bevonzására pedig a hasonmás csoport a legjobb lehetőség.

Hol helyezd el a hirdetésed?

Számos opció közül választhatsz, ahol reklámozni tudsz. Néhányat érdemes ismerni kicsit alaposabban is.

  • Kiteheted a hirdetésed például hírfolyamba.
  • A stories között is megjelenhetsz, ha elsődleges célod a figyelemfelkeltés.
  • A jobb oldali hasábban kisméretű hirdetéssel rukkolhatsz elő. Ez a hatékonyságához képest elég drága.
  • Ha van videód, azzal is népszerűsítheted a szolgáltatásaidat.
  • Messengerben is tudsz reklámokat elhelyezni.

Először fixáld a céljaidat, ezt követően válaszd ki, hol hirdess Facebookon. Pár kattintással már az Instagram fiókodat is hozzá lehet kapcsolni a hirdetéskezelőhöz. Így gyorsan és hatékonyan egy még szélesebb közönséget érhetsz el!

(x)

hirdetés
Uránia Mozi

Hirdetés