Pécsi kijeletése miatt perli a TV2 Vágó Istvánt

Beperelte Vágó Istvánt a TV2 – írja a Blikk. A bulvár napilap szerint csatorna megelégelte, hogy a kvízmester állítólag a menesztéséről szőtt összeesküvés-elméleteket emleget a médiában. A per a tervek szerint januárban kezdődik.

hirdetés

Vágótól egykori kenyéradója tavaly októberben vált meg, mondván, nem illeszkedik a csatorna műsorpolitikájához, és nem találtak neki való feladatot. A kvízmesterről megjelent híradások szerint azonban politikai okok is lehetnek a háttérben.

A Demokratikus Charta pécsi szervezetének vendégeként szűk körben Vágó felidézte azt a már ismert történetet, miszerint kirúgása napján nézeteltérésbe került a 40 milliós játszma stábjával, mindezt azonban ott pár új részlettel is kiegészítette, felhívva a figyelmet néhány „véletlen” egybeesésre.

Ezek közé tartozik, hogy távozása után egy jobboldali sajtótermék hirtelen a TV2 hirdetőjévé vált, ami által egyes hírek szerint a csatorna egymilliárdos bevételhez jutott, illetve hogy a Tényekhez a Hír Tv-ből érkezett egy újságíró magas beosztásba.

A kvízmester szerint abszurd, hogy egy vélemény miatt bíróságra kell mennie.

A műsorvezető állításait akkor a TV2 még csak légből kapott, politikai indítékokat sejtető összeesküvés-elméletnek tartotta, mára azonban odáig fajult a dolog, hogy a csatorna nem tűr tovább, és bíróságon követeli, hogy Vágó fizessen a hitelrontásért

A teljes cikket elolvashatja itt!

Forrás: Blikk