Fontos változás: keddtől szünetel az ügyfélfogadás a polgármesteri hivatalban

A járványhelyzetre tekintettel a Pécsi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-e, keddtől megváltozik: a személyes ügyintézés a rendelkezés visszavonásáig szünetel néhány kivétellel.

hirdetés
Uránia Mozi

A pécsi önkormányzat tájékoztatása szerint ez alól kivétel az anyakönyvi hivatal, amelyet személyesen szerdán 8-tól 12 óráig, illetve 13-tól 17 óráig lehet felkeresni, valamint a területi szociális központok, amiket ugyancsak szerdán egységesen 8-tól 12 óráig, illetve 13-tól 17 óráig lehet felkeresni. Az ügyfelek csak a belső bejárati ajtóig mehetnek be, a folyosókon nem tartózkodhatnak.

Az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszuk.

A hatósági területen működő szervezeti egységek átvételi pontokat működtetnek, ahol mindazok, akiknek nincs elektronikus elérhetősége, illetve akik olyan ügyet intéznek, ahol a jogszabály előírja a személyes megjelenési kötelezettséget, kérelmeiket, beadványaikat átadhatják.

A rendelkezés a gyakorlatban a Hatósági Főosztályt, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztályt és a területi Szociális Központokat érinti.