Hirdetés

Nagyon sok kiváló élelmiszert, kézműves terméket előállító családi-, és
kisvállalkozás küzd azzal a nehézséggel, hogy nem talál utat a fogyasztókhoz. A
SPAR helyi termelőknek indított beszállítói rendszere nekik kínál lehetőséget azzal, hogy az üzletlánc polcaira is felkerülhetnek termékeik.

A Régiók Kincsei program közvetlen támogatást nyújt a hazai agrárágazatban
tevékenykedő kistermelőknek, miközben termékeik révén az egészséges életmódot
támogató, jó minőségű, magyar élelmiszerekhez juttatja a vásárlóit. Egy csokorba gyűjtik a
helyi kistermelők legjavát, a polcokon pedig a piros almás logóval ellátott termékek
egyértelműen jelzik a vevők felé, hogy az ilyen áru megvásárlásával nem csak jó
minőségű élelmiszerhez jutnak, de közvetlenül is támogatják a hazai kistermelőket és
munkahelyek teremtéséhez járulnak hozzá.

A SPAR 2022 őszéig hat regionális központot alakít ki az országban Nyíregyházán,
Pécsett, Győrben, Székesfehérváron, Zalaegerszegen és Hódmezővásárhelyen. Ezek
egyfajta logisztikai központként juttatják majd el az almás védjeggyel ellátott hazai
termékeket a térségükben lévő SPAR áruházak polcaira, hangsúlyt fektetve a
környezetvédelmi szempontokra, vagyis arra, hogy a szállítási költségek a lehető
legkisebbek legyenek.

Most olyan kistermelőket, vállalkozásokat keres a SPAR, akik termékeikkel értéket
képviselnek, „helyi hősökként” a közösségük elismert tagjai, és termelésük helyszíne a
pécsi régióközpont 50 kilométeres sugarú körzetében található. A vállalat számára eddig is
elsődleges cél volt a magyarországi termelők és vállalkozások támogatása, a forgalmazott
élelmiszeráruk több mint 90 százaléka már most is hazai forrásból származik. Az 1,7
milliárd forint értékű „Régiók Kincsei” program pedig tovább növeli a magyar kistermelő
beszállítók értékesítési lehetőségeit.

A SPAR számára fontos szempont, hogy miközben a tervek szerint 2022-re legalább száz
kistermelő válik beszállítói partnerré, egyúttal bővül az árukínálat is. A helyi lakosok által
ismert gazdák „piros almás” termékei tovább színesítik a vásárlói élményt, és még
közvetlenebbé teszik az áruházak és a fogyasztók kapcsolatát.

A „Régiók Kincsei” programba EZEN az online felületen lehet jelentkezni.

(x)

Hirdetés