Gyémánteső hullott a pécsi városmarketingre

Minden kategóriában szerzett elismerést Pécs városmarketingje a Marketing Summit Hungary konferencián szervezett szakmai díjátadón. A Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot idén hetedszer hirdették meg, Pécs stílszerűen hét elismerést kapott, ami kimagasló eredmény – írja az önkormányzat pénteki közleménye, amelyet az alábbiakban változtatások nélkül közlünk.

“A pécsi városvezetés eltökélt a város gazdaságának fejlesztése és megítélésének javítása iránt. Ennek érdekében 2019 őszén hoztuk létre a Gazdaságfejlesztési Főosztályt, amelyen belül önálló osztály foglalkozik a város marketingjével. Munkájuk célja, hogy Pécs ismert és elismert legyen a hazai és a nemzetközi piacokon, az ebbe az irányba tett erőfeszítéseiket idén a Városmarketing Gyémánt Díj pályázat szakmai zsűrije is értékelte.

Pécs mind az 5 kategóriában nyújtott be pályázatot, volt, ahol többet is. A szakmai zsűri a város valamennyi pályázatát színvonalasnak értékelte, és Városmarketing Gyémánt Díjjal jutalmazta. Hogy ez mennyire kimagasló eredmény, azt leginkább az elmúlt időszakkal összehasonlítva lehet érzékeltetni:

az elmúlt 6 évben összesen 2 Városmarketing Díjat kapott Pécs, most egy év alatt négyszer ennyit.

A díjnyertes pályaművek:

A Pécs most csendes – A dal pályázat emellett COVID Marketing Különdíjban is részesült, amiért a pandémia okozta helyzetre a város szakmailag kiemelkedő, kreatív városmarketing megoldást valósított meg. Ez volt a pécsi önkormányzat Gazdaságfejlesztési Főosztályának első ilyen teljesen önálló ilyen irányú saját ötlete és megvalósítása.

A Városmarketing Gyémánt Díjakért nagyon sokan nagyon sokat dolgoztak. Elég, ha csak a Pécs Nyitva kampányra gondolunk, ennek sikere a Gazdaságfejlesztési Főosztály és a marketingmunkában oroszlánrészt vállaló Pécsi Kommunikációs Központ mellett a Janus Pannonius Múzeumnak, a ZSÖK-nek, végső soron pedig a program minden pécsi partnerének: programszervezőknek, vendéglátóknak, szállásadóknak is nagyban köszönhető. Hasonlóan széleskörű összefogás áll a többi díjnyertes akciónk mögött, ebből is látszik, hogy a pécsiek együtt, közösen milyen sikerekre képesek. A mostani elismerés-dömping fontos megerősítés a számunkra, hogy jó úton haladunk, és a város egységes marketingjéért tett közös erőfeszítéseinket a szakma is elismeri – idézi a közlemény Ruzsa Csaba, Pécs gazdaságért felelős alpolgármesterét.

Közönségdíj a Business Excellence 2021 díjátadón

A Business Traveller Hungary szerkesztősége által alapított díjak idén olyan cégekhez kerültek, amelyek rugalmassággal, innovációval és a hatékonyság növelésével kerültek ki győztesen az elmúlt másfél év nehéz időszakából.

A „Legjobb belföldi desztinációs marketingmunkáért” a díjat a Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft. nyerte, a pécsi önkormányzat Turizmusfejlesztési Osztálya pedig közönségdíjat kapott.

Hirdetés