5 Marketing stratégia, ami segít növelni vállalkozásod online jelenlétét

Hirdetés

Egy sikeres marketing stratégia kiemeli a vállalkozásod a versenytársak közül. Ehhez meg kell találnod a számodra szimpatikus marketing ügynökséget, aki szaktudásával, felkészültségével a segítségedre lesz és mindent megtesz azért, hogy láthatóvá válj. Lássuk, miben tud neked segíteni egy marketing ügynökség, amivel növelheted a vállalkozásod online jelenlétét! Bővebben: 5 Marketing stratégia, ami segít növelni vállalkozásod online jelenlétét

Marketing stratégia kialakítása – ezek a legfőbb szempontok!

Mielőtt több órányi marketing stratégia kidolgozásába kezdenél az általad kiválasztott marketing ügynökséggel, az alábbi kérdésekre mindenképpen választ kell adnod:

  • Melyek azok a területek, ahol fejlődni szeretnél?
  • Mi a célod a jelenlegi kampánnyal?
  • Milyen problémára szeretnél megoldást találni?
  • Milyen számszerű eredményt vársz a marketing kampánytól?

Ha ezeket jól átbeszélitek, akkor nincs is más teendő, mint megtalálni a vállalkozásod számára azt a marketing stratégiát, ami növeli az eladásaid számát és még több vevőt hoz. Milyen kampányokkal érdemes indulni?

  1. Hirdetések – Google és közösségi média marketing stratégiái

Fontos pontja a marketing stratégiának a hirdetések kezelése és megjelenése. Sokan gondolják azt, hogy ezt pár kattintás után ők is megtudnák csinálni, azonban egy jó marketing stratégia keretein belül sok minden kiderül. Például az, hogy hányan kattintottak vagy mentek tovább, hányan vásároltak, és hogy jól célozták-e meg a közönséget.

  • Keresőoptimalizálás, avagy a SEO marketing stratégia

SEO-val sok embert meg lehet szólítani, főleg akkor, ha jól használja az adott marketing ügynökség. Egy jó kulcsszó, egy megfelelően összeállított weboldal, vagy egy rendszeresen frissített webshop csodákra képes, és vonzza a vevőket. A stratégia kialakításához persze érdemes hozzáértő segítségét kérni (pl.: https://www.marketingtanacsado.hu/).

  • Tartalommarketing a SEO marketing stratégiához kapcsolható

Tartalom sokféle lehet, legyen szó szövegről, videóról, vagy akár képről, nem mindegy az elnevezés, nem mindegy a kulcsszó használata, és nem mindegy, hogy mi a tartalma. Következetes, értékes és releváns tartalmat kell szolgáltatnod a vevőidnek, hiszen, ha ez nem megfelelő, könnyen tovább állnak.

  • Vizuális tartalmak is a marketing stratégia részei

Igazából ez a pont szolgáltatásfüggő, de a legtöbb cégnek szüksége van rá. Vannak érdekes és kevésbé érdekes, de hasznos termékek, mindegyik bemutatása lehetséges vizuális tartalmakon keresztül, a kérdés csak a tálalás.

  • SEO szövegírással egészítheted ki a marketing stratégiád

Promóciós anyagok mindig is fontos részei voltak a marketing stratégiának, amit ki lehet egészíteni PR cikkekkel, közösségi média posztokkal, fotós vagy videós tartalomgyártással. Fontos a kulcsszó, a jól megírt és könnyen olvasható szöveg, valamint a megjelenés gyakorisága.

A fenti elemek mind-mind részei egy komplex marketing stratégiának, amelyet egy teljes körű szolgáltatást nyújtó, marketing ügynökség könnyedén teljesít.

(x)

Hirdetés