Csíkos Jucáról a legtöbb pécsi anyuka hallott, nem csak azért, mert fantasztikusan kreatív ötleteket és trükköket mutat be anyukáknak, akik pici gyermekeik mellett fittek szeretnének lenni, hanem azért is, mert már világmárkák forgalmazója, pécsi nagykövete is lett. A sportszervező háromgyermekes édesanyából így lett mára közel százezer követővel büszkélkedő életmód-vlogger és kreatív edzésvezető, aki a szuper minivideóival robbant be a köztudatba.

hirdetés

A sportkommunikátor végzettségű nő beavat, hogy másfél hónaposak voltak az ikrei, amikor kezdett elhatalmasodni rajta a depresszió. – A férjem sokat dolgozott, egyedül az ikrekkel azonban semmilyen baba-mama programon nem tudtam részt venni. Ekkor jött az ötlet, hogy valami olyanba vágjam a fejszém, ami boldoggá tesz, és két gyermek mellett is tudom csinálni – meséli élményeit Juca.

2016 márciusában létrehozta saját felhasználói fiókját az Instagramon @active_mum_life néven, amelyen keresztül a várandós és már gyermek(ek)kel otthon tartózkodó anyukáknak nyújt inspirációkat. Nem telt el sok idő, Juca újból várandós lett, így oldalán a rajongók végigkövethették terhességét, testének változását és azt, hogy az áldott állapotban is milyen gyakorlatokat végez.

– Mára hivatásommá vált, hogy nőként, feleségként és háromgyermekes anyaként példát mutatva, ösztönözzem a követőimet arra, hogy a gyermekeik mellett igenis sportoljanak, akár babakocsival, akár hordozóval vagy minden eszköz nélkül, kreatívan – meséli a pécsi édesanya.

Juca életvidám videóiban egyrészt fantasztikus otthoni, hely- és időtakarékos erősítő gyakorlatokat mutat be, másrészt azokat az anyukákat is inspirálja, akik úgy érzik, egyszerűen nincs idejük önmagukra, egy, két vagy három gyerek mellett. Az elmúlt két év alatt több mint 100 ezer lelkes követő kapcsolódott be Juca mindennapi életébe a videóinak köszönhetően.

A kellemes időtöltés világhírnevet szerzett a pécsi anyukának.

– Eredetileg azért indult az oldal, hogy elterelje a figyelmemet a szülés utáni depresszióról, és két évvel később pedig hihetetlen, hogy több Magyarországon lévő nemzetközileg is ismert márkával fogok együtt dolgozni szeptembertől – meséli a pécsi vlogger, de részleteket nem árult el, hiszen nagy meglepetésekkel készül a követőinek. – Nagyon sok munkám van abban, hogy mára a hobbim lehet a munkám, – árulja el Juca – mert nemcsak a bejegyzés rögzítését és böngészését jelenti a vlogger-élet, hanem újabb tartalmak előkészítését, kivitelezését, szerkesztését és szövegszerkesztését is egyaránt.

2017-ben már Németországból, Ausztráliából, Olaszországból, Kanadából és Svédországból is keresték meg szponzori ajánlatokkal, az amerikai székhelyű Cosmopolitan pedig már akkor is írt róla. 2018 márciusában egy brazil sportruházati cég arca és egyben nagykövete lett, de egy ausztrál anya-lánya jóga és fitnesz ruházati brand is nagykövetének választotta a pécsi édesanyát. Elmondása szerint ma már több a magyarországi együttműködés, ami a legutóbbi Éva Magazinos címlapmegjelenésének is köszönhető.

– Arra vagyok a legbüszkébb, hogy nagyon sok édesanya jelentkezik pozitív tapasztalatairól, milyen sokat segítenek nekik az ötleteink. Nemcsak a testmozgásról van szó, hanem például arról is, hogy én jelenleg hogyan oldom meg egyedül, három gyerekkel az oldalamon az óvodakezdéssel járó bevásárlókörutak lebonyolítását – mondja Csíkos Juca, majd hozzáteszi, hogy a szponzorokkal való együttműködései is nagy örömöt jelentenek, ugyanis ők szakmai szemmel értékelik a munkáját.

Fotók: Kovács Tamás, TSP Art Lab