hirdetés

Új fapados gép, amelynek elég a rövid kifutó is

  • Lakatos Lászlóné

    mért nem éri meg?

  • Lakatos Lászlóné

    Nem a kifuto hossza olt eddig sem az akadály (azt csak meg lehetett volna már hosszabbítaniÖ, nem volt érdeke az itt repkedoknek , akik akkor korlátozva lennének. Ez egy hobby-reptér állami pénzböl. A Kisebb gép kevesebb utas, magasabb jegyár-majd így is bebizonyítják, hogy nem lenne piaca a rendszeres járatnak. A fapadosok Sármellékről, Debrecenböl, Eszékröl piacképesek, nálunk csak a haveri biznisz virágzik. Magánrepülök majd lendolgatnak.

  • Repülés Regionális

    Ez a cikk remek volt, látszik az újságíró szakmai felkészültsége, hozzértése. Sikerült megint baromságokat írni. Inkább arról írjon a Pecsma.hu, hogy hogy sikerült elérni hogy a vidéki repülőterek közül csak Pogány nem kapott fejlesztésre járatnyitásra állami költségvetésből pénzt. Hogy sikerült, össze hozni 15 milliós közbeszerzésből, hogy a közbeszerzésben meghatározott BMI regionál vissza lépet. Az Adria Airways is megpróbálták ide hozni de az sem sikerült. E közben Sármellékre a Cseh CSA légitársaság menetrendzerinti járatott indít. Egy olyan géppel ami alkalmas a pogányi reptérre is. Egyébként a repülőtér tervezésénél nem a turbólégcsavaros gépet vették figyelembe, hanem a négyhajtóműves AVRO RJ 100.
    Várjuk a tájékoztatást és a választ a sikeres Polgármestertől.

  • Richard King

    Akkor lesz repülőtér amikor fürdőkomplexum 😀

  • A. Zimmer

    Ez nem kérdés, persze, hogy nem éri meg innen járatot indítani.