A Magyar Időkre hivatkozva hamisít az Index

A Magyar Idők közlése szerint hírhamisítást hírhamisításra halmoz az önmagát objektív lapnak tituláló Index.hu, még úgy is, hogy a Magyar Időkre hivatkoznak anyagaikban.

hirdetés

Mint írják, az ellenzék (egyik) szószólójává előlépett, önmagát azonban független és kimagaslóan objektív lapnak tituláló Index első oldalán legutóbb ilyen címmel hozott le anyagot: „A Tesco lehet az első multi, mely felfüggeszti a túlóratörvény alkalmazását”.

A Magyar Idők szerint azonban „mindössze” az nem stimmel, hogy egyetlen egy vállalatnak sincs arra lehetősége, sem Magyarországon, sem másutt a világban, hogy bármilyen hatályos törvény alkalmazását felfüggessze. Még akkor is félrevezető a cím, ha az Index cikkének első mondatában a Magyar Időkre hivatkozik – írják.

Hangsúlyozzák, hogy a címtől eltekintve minden igaz, ami a hivatkozott cikkben a Magyar Időkben megjelent.

Hirdetés