Új arculattal, új közösségi csatornákon Pécs!

Hirdetés

A város múltja és természeti kincsei előtt tisztelgő új arculattal jelentkezik Pécs önkormányzata. A szeptember 27-ei turizmus világnapja alkalmából új közösségi csatornáit is elindítja a város.

Új vizuális arculat

Szeptember 19-ei ülésén fogadta el Pécs új arculati kézikönyvét a helyi közgyűlés. A várakozások szerint az e mögött húzódó értékalapú stratégia nem csak friss, modern megjelenést biztosít a város számára, de egyúttal versenyképességét és láthatóságát is növeli.

A cél egy hiteles, értékalapú településmárka létrehozása és annak tartalmi, vizuális felépítése volt, amelyet mind a pécsiek, mind az ide látogatók és a befektetők vonzónak és egyedinek találnak.

Ennek érdekében és a Pécsi Tudományegyetemmel (PTE) való együttműködés jegyében az önkormányzat a PTE Művészeti Kar jelenlegi és volt grafikushallgatói számára hirdetett pályázatot. A győztes pályaművet tovább finomítva készült el a város arculati koncepciója és új logója, ezeket az alábbi videó látványos és beszédes módon mutatja be:

Pécs új vizuális koncepciója egységként kezeli a város két egyedi vonását: nevezetesen, hogy a kulturális és épített értékek egymást érik itt, és azt, hogy körbeölel minket a természet. A frissen debütált városi logón megjelenik az öt torony motívuma, amely a kulturális örökséget képviseli, és az ezeket körülölelő szalag, vagyis a Mecsek, amely egyszerre szimbolizálja Pécs különleges földrajzi adottságait és a városra jellemző összetartást, közösségi életét. Kimondottan ehhez az arculathoz készült Pécs saját, új betűtípusa, a Pannonius Sans, melyet Boskovitz Oszkár, a PTE oktatója, elismert tipográfus készített.

Új csatornák

Az új arculat bevezetésével megújult a város honlapja, a www.pecs.hu. Emellett Pécs immár új közösségi médiás csatornákon is megjelenik, a városszerte elérhető ingyenes programok mellett ezzel ünnepli a turizmus világnapját. Így érdemes a Facebookon, az Instagramon és a TikTokon is követni Pécs oldalait.

Hirdetés