Nagyon elégedettek a pécsiek a Pétáv ügyfélszolgálatával

Ez derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legfrissebb jelentéséből. A kutatók a személyes, a telefonos, az e-mailes és az online ügyfélszolgálatok teljesítményét vizsgálták. A négy kategóriából háromban a Pétáv végzett az élen.

hirdetés
Uránia Mozi

Négy területen végzett februárban is felmérést a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a nagyobb hazai távhőszolgáltatók bevonásával. Azokat az ügyfeleket kérdezték meg, akik a hónapban valamilyen kérdéssel vagy problémával az ügyfélszolgálatokhoz fordultak. Külön-külön kategóriákban mérték a személyes, a telefonos, az e-mailes és az online szolgáltatásokat – írja a Pétáv Kft. lapunkhoz eljuttatott közleményében.

A vállalatot három kategóriában értékelték, és mindegyikben a legjobbnak bizonyult.

A személyes ügyintézés kapcsán az iroda megközelíthetőségével, nyitvatartási idejével kapcsolatos véleményeket gyűjtötték, emellett értékelni lehetett az ügyintézés gyorsaságát, szakszerűségét és eredményességét, valamint az ügyintéző munkatárs megjelenését, segítőkészségét és udvariasságát.

Külön pontozhatták a válaszadók a várakozási időt és az ügyfélszolgálati iroda komfortját. A vizsgált tizenegy kategóriából a Pétáv kilencben ért el a tízes skálán 9,9-nél magasabb pontszámot, ami országos összevetésben is a legjobb eredményt jelentette.

A telefonos ügyfélszolgálattal ugyancsak a pécsiek a legelégedettebbek az országban.

A gyorsaságot, segítőkészséget, hatékonyságot vizsgáló kérdésekre átlagban 9,79 pontot adtak a válaszadók, így a Pétáv végzett ebben a kategóriában is az élen.

Az e-mailben segítséget kérő ügyfelek hasonlóan rendkívül magas pontszámot, 9,82-t adtak a munkatársaknak. Ennek köszönhetően a miskolci távhőcéggel holtversenyben országosan első lett a társaság.