8 C
Pécs
péntek, április 26, 2024
KezdőlapHírzónaKonfliktust kezelő szotver

Konfliktust kezelő szotver

Telefonos ügyfélszolgálatokban alkalmazható, konfliktuskezelést támogató szoftvert fejlesztett az Európai Unió 91,1 millió forintos támogatásával, 260,4 millió forint összköltséggel, az Új Széchenyi Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Programjában a Nextent Informatikai Zrt.

A társaság tájékoztatása szerint a vissza nem térítendő támogatást a vállalati innováció témakörben kiírt pályázaton nyerték el, nyelvfüggetlen technológián alapuló, telefonos közegben működő, valós idejű érzelmet kimutató szoftver fejlesztésére.

A szoftver fő alkalmazási területe a telefonos ügyfélszolgálat lehet, és arra ad lehetőséget, hogy az ügyintéző és a vele vonalban lévő ügyfél közötti érzelmi állapot alapján az ügyfélszolgálati vezető beavatkozhasson az ügyintézésbe, mielőtt a párbeszéd nemkívánatos irányt venne – tájékoztatott a fejlesztő cég.

A Nextent Informatika Zrt. magyar magánszemélyek tulajdonában álló informatikai társaság, amely 1998 óta van jelen a hazai informatikai alkalmazásfejlesztés és az ehhez kapcsolódó tanácsadás piacán. Árbevétele az elmúlt években stabilizálódott,  meghaladja az évi 800 millió forintot.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő