17 C
Pécs
szerda, május 15, 2024
KezdőlapHírzónaBelföldIgazgatási szünet lesz a pécsi polgármesteri hivatalban

Igazgatási szünet lesz a pécsi polgármesteri hivatalban

Igazgatási szünetet rendelt el a közgyűlés Pécs Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában december 21–29. között. Alább olvashatók a részletek.

Az igazgatási szünet ideje alatt a Széchenyi tér 1. szám alatti hivatali épület, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztály elhelyezésére szolgáló Endresz György út 8/A. szám alatti épület, az I. számú Területi Szociális Központ Dobó I. u. 89. szám alatti épülete, a II. számú Területi Szociális Központ Sarolta u. 2. szám alatti épülete, és a III. számú Területi Szociális Központ Esztergár Lajos utca 19. szám alatti épületrésze zárva tart.

A Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet ideje alatt a Kossuth téri épületben (Pécs, Kossuth tér 1-3.) ügyfélfogadási ügyeletet biztosít december 27. napján (szerdán) 8.00–12.00 és 13.00–16.00 között.

Az igazgatási szünetben az ügyeleti napon személyesen intézhető ügyek az alábbiak:

  • anyakönyvi eljárások; műszaki és címnyilvántartási ügyek; hagyatéki, birtokvédelmi, kereskedelmi ügyek; egyéb hatósági eljárások,
  • adóügyekben: adatbejelentés, egyéb beadvány benyújtása; adószámla egyeztetése; csekk igénylése; helyi adó befizetése bankkártyával,
  • Területi Szociális Központokhoz tartozó eljárások: szociális és gyermekvédelmi ügyek,
  • lakásgazdálkodási ügyek.

Akik az ünnepek környékén szeretnének házasságot kötni, azok részére hivatali időben december 19-én 9.00 és 11.00 között, hivatali idő után december 20-án 17.00-tól, illetve december 27-én 16.00-tól biztosítanak erre lehetőséget.

Ügyfélfogadási idő alatt a 72/534-051-es számon telefonon is érdeklődhetnek az ügyfelek.

Az igazgatási szünetben a beadványokat elektronikus úton változatlanul be lehet nyújtani a beadvány típusától függően vagy az általános célú elektronikus kéreleműrlap szolgáltatás (e-Papír szolgáltatás, epapir.gov.hu) igénybevételével, vagy az adott beadvány tekintetében bevezetett strukturált (iForm) űrlap használatával.

Az egyes ügyekhez tartozó beadványok előterjesztési módjával kapcsolatban a gov.pecs.hu honlap Elektronikus ügyintézés menüpontja alatt lehet további információt szerezni.

Az igazgatási szünetben az adóügyek elektronikus ügyintézése az E-Önkormányzat Portálon is elérhető (ohp-20.asp.lgov.hu). Az ingatlan értékesítésére, személyes adatok és lakcím változására irányuló bejelentést – amennyiben nem rendelkezik valaki ügyfélkapus azonosítóval – megteheti az [email protected] e-mail-címen.

A helyi adók elektronikusan befizethetők az alábbi lehetőségek igénybevételével:

  • átutalással: netbankon keresztül lehetőség van az adott adónem számlaszámára átutalási megbízást adni. Ebben az esetben a közlemény rovatban szükséges feltüntetni az adózó azonosítóját (Mutató), illetve az adóazonosító jelét, adószámát.
  • bankkártyával ügyfélkapus azonosítást követően az E-Önkormányzat portálon keresztül (ohp-20.asp.lgov.hu).
Hirdetés
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Hírzóna

Abszolút Nő