Változik a hirdetések elhelyezése a Facebookon

Hirdetés

2023 végétől új hirdetéskezelési lehetőségekkel kedveskedik felhasználóinak a Meta; az új funkciókat októberben jelentették be a vállalat hivatalos csatornáin. Bővebben: Változik a hirdetések elhelyezése a Facebookon

Mielőtt még bárki összezavarodik jelen cikk témáját illetően, a professzionális hirdetéskezelésről van szó, nem pedig a mindenki számára nyitott, bejegyzés kiemelése opcióról. Tehát az újdonságokban rejlő lehetőségek kiaknázásához szükséged van Facebook Vállalkozáskezelő fiókra.

Persze az sem baj, ha esetleg még mindig nem érted teljesen tisztán, miről is van szó, de akkor mindenképpen érdemes lenne a SocialWings facebook marketing szakembereinek tudására támaszkodnod az online hirdetési tevékenységeddel kapcsolatban. Na, de térjünk át az újdonságokra!

Reels videókhoz kapcsolódó újdonságok

Az első újítás nem is annyira az, hiszen már egy éve tesztelik. A termékmegjelenítési lehetőségről van szó a Reels videók alján, kicsi négyzetekben meg lehet itt is jeleníteni termékeket a katalógusból. A tesztüzemmód lejártával ez a lehetőség most már széles körben elérhető.

A második újdonság is a Reels videókkal kapcsolatos, és ez sem teljesen új, hiszen a TikTokon már alkalmazzák. Arról van szó, hogy – amennyiben nem videót töltesz fel – a kép lapozható galéria formájában jelenik majd meg, és arra is lehetőséget biztosít, hogy minden kreatívhoz eltérő érkezési linket adj meg.

Újdonságok az Advantage + opcióban

Az Advantage + eddig is elérhető volt, segítségével a rendszer feljavította a képeket, a szöveg elhelyezéseket variálta, illetve zenét is rendelt adott esetben a jogdíj nélküli Meta Sound gyűjteményből. Ehhez most 3D megjelenítés is kapcsolódik majd, illetve automatikusan generált Reels videó sablonok közül is válogathatsz.

Kivel igen, kivel nem?

Az Advantage+ funkción belül a mesterséges intelligencia abban is segítségedre lehet, hogy kiválaszd a hirdetésed ideális célközönségét, vagy legalábbis megpróbálja megtippelni, a siker mértéke ágazatonként változó.

Van, ahol akár 30-35%-os CPC csökkenést is eredményezhet rövid távon, de van olyan terület is, ahol a hatékonysága a nullához közelít. Ezért, bár érdemes próbálkozni vele, hátha neked is beválik, de jelenleg még nem tart ott az AI technológia, hogy vakon megbízhass benne, minden hirdetésedet érdemes szoros figyelemmel követned.

Az itt ismertetett újdonságokról fontos megjegyezni, hogy még nem mindenki számára elérhető az összes lehetőség, nem minden fióknál kapcsolták még be az összes funkciót, tehát ha még nem találod őket a fiókodban, semmiképp se ess kétségbe, számodra is elérhetőek lesznek hamarosan.

Persze nem szabad elfelejteni, hogy az online hirdetések világa is egy szakma, és ha nincs a témában jártasságod, sokkal jobban jársz, ha szakemberre bízod magad. Akkor például az ehhez hasonló cikkek olvasgatásával töltött időt is megspórolhatod.

(x)

Hirdetés